Translate

sobota, 19 października 2013

Mini serniczki w kruchym cieście czekoladowym


Hura!Odniosłam sukces, zaplanowałam,wykonałam i są cudowne mini serniczki.Jestem z nich bardzo dumna.Uwielbiam kiedy moje pomysły mogą ujrzeć światło dzienne w całej swojej krasie,wybaczcie mi mój brak skromności ale nie mogę się nimi nacieszyć.Spróbujcie a przekonacie się sami.

 przepis własny
NA OK.28 babeczek.
Składniki: na ciasto
szukajcie w przepisie na kruche ciasteczka czekoladowe
na sernik:
0,5kg sera (delikatnego)
5 łyżek cukru 
1 cukier waniliowy
3 jajka
1 łyżka mąki ziemniaczanej
100gr masła
olejek waniliowy


Ciasto wykonujemy według przepisu na kruche ciasteczka czekoladowe.
Masę na sernik zaczynamy od utarcia żółtek z cukrem i olejkiem, dodajemy stopniowo ser na koniec wlewamy roztopione i ostudzone masło i mąkę zimniaczaną. Miksujemy wszystko na gładką masę po czym dodajemy ubite na sztywno białka i delikatnie mieszamy.Gotowe ciasto czekoladowe wałkujemy na grubość 3-4 mm wyklejamy nim foremki do babeczek, do każdej foremki nakładamy 3/4 łyżki  masy serowej.Nagrzewamy piekarnik do 180st C, pieczemy 25 minut.I mamy wspaniałe babeczki smacznego.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz