Translate

wtorek, 8 października 2013

Pierogi ruskie na okrągło


 Bardzo spodobał mi się sposób lepienia pirogów na okrągło, który obejrzałam ostatnio w pewnym programie kulinarnym no i
oczywiście musiałam go wypróbować. Dzisiaj akurat mimo nie najlepszego samopoczucia  miałam nie odpartą chęć na cudowne artystyczne gotowanie,to takie moje gotowanie bez pośpiechu z całym sercem w garnkach.Z tego gotowania wyszło jeszcze jedno fajne danie na które zapraszam was jutro.




przepis własny

Składniki:na 22 pierogi
200gr mąki
łyżka oleju
ok.1/2szk ciepłej wody
sól
 farsz:
3 małe ziemniaki
50gr twarogu 
mała cebula
sól  i pieprz
Ziemniaki obrać i ugotować bez soli. Zrumienić cebulkę na patelni.Ugnieść ugotowane ziemniaki dodać zrumienioną cebulkę ostudzić dodać twaróg delikatnie wymieszać, przyprawić solą i pieprzem.
Do miski wsypać mąkę dolać wodę z olejem (nie wszystko od razu bo to zależy chyba od mąki) wyrobić dobrze ciasto.Rozwałkować ciasto na grubość 2mm wycinać krążki szklanką, krążki podzielić po połowie na jednych układać farsz natomiast drugimi przykrywać te z farszem dociskać kółeczka palcami i dodatkowo ozdabiać naokoło widelcem. Gotujemy w osolonej wodzie do wypłynięcia.Podajemy z cebulką.
Życzę wam smacznego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz