Translate

poniedziałek, 25 listopada 2013

Kopytka - cudem zrobione

 
Kopytka coś tak prostego i starego jak świat, które nigdy mi nie chciały wychodzić, ile lat gotuję tyle lat próbowałam bez pozytywnego rezultatu.
Ostatnio znów ponowiłam próbę i poległam więc zaczęłam kłaść kluski z tego ciasta łyżką i świetnie wyszły, natomiast dzisiaj kiedy chciałam zrobić po raz kolejny te same kluski o dziwo! zaczęły mi wychodzić kopytka i były najlepsze jakie kiedykolwiek jadłam.Cud?

przepis własny
Składniki:
1 jajko
240gr mąki pszennej
1 łyżka mąki ziemniaczanej
ok.1 kg ziemniaków
sól
Zimniaki ugotować bez soli, przepuścić przez praskę i ostudzić. Dodać jajko, obie mąki i sól.Zagnieść piękne ciasto.Zrobić wałeczki i pokroić dajmy na to w romby.Są wspaniałe do sosów lub do wszystkiego innego jako alternatywa dla zwykłych pyr.Smacznego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz